مجدد لوگوی زای

دستورالعمل فعالسازی سیمکارت بین المللی استونی

لطفا دستورالعمل سیم کارت بین المللی را با دقت مطالعه کنید.

تراشه متناسب با نوع معمولی یا ساده یا میکرو از پوکه را جدا کنید
توجه کنید با اندکی فشار به تراشه می توانید سایز مناسب را بدون آسیب دیدن یعنی بدون شکوندن تراشه از پوکه جدا کنید.
سیمکارت دارای 3 تا پانچ هست.
 
1- سیم کارت را داخل گوشی خودتان بذارید ، صبر کنید تا آنتن ایرانسل را پیدا کند.
2- بین 2 دقیقه تا چند ساعت بستگی به مدل گوشی و مکانتون طول می کشه
3- شما وقتی سیم کارت رو تحویل میگیرید می اندازید داخل گوشی آنتن رو بعد از چند دقیقه میگیره علامت R احتمال زیاد برای شما نمایش داده می شود شاید هم نمایش داده نشود فقط آنتن سیم کارت فعال شود ( مهم آنتن گرفتن است )
4- اگر دیدی هر شبکه ای به جز ایرانسل گرفته از طریق تنظیمات گوشی جستجوی دستی کنید و روی ایرانسل یا 43235 تنظیم کنید 
5- لازم به ذکر است از زمان دریافت آنتن برای هرگونه استفاده نیاز داره سیم کارت  24 الی 48 ساعت داخل گوشی روشن بمونه ،حداقل گذشت 24 ساعت از زمان فعال شدن آنتن برای دریافت پیام  الزامی است
6- هدف اینکه با گذشت این زمان از سایر خطوط تماس یا پیام دریافت کنی یا خودت به کسی زنگ بزنی دقت کن شاید به خط ایران زنگ بزنی نشه به خط خارجی زنگ بزنی بشه بالعکس با گذشت این زمان توی شبکه های بین المللی شناخته می شود.
7- با توجه به اینکه سیم کارت ها بدون شارژ اولیه فروخته می شوند ، لذا تهیه شارژ به میزان دلخواه از 5 دلار به بالا به انتخاب خودتان و الزامی است.

کد های دستوری سیم کارت بین المللی:

توجه داشته باشید که اگر سیم کارت شما بیشتر از 2 تا شماره دارد فقط شماره استونی و شماره ای که برای مخاطبین نمایش میدهد را می توانید با کد دستوری مشاهده کنید، برای نمایش سایر شماره ها از داخل پنل اقدام کنید

راهنمایی بیشتر برای تماس گرفتن: مثال می خواهید به ما زنگ بزنید، لازم است که جای شماره ما ، شماره مورد نظر با کد کشور مقصد باشد، در ایران شما می توانید به شماره های ایرانسل و ثابت تماس بگیرید، چک کردن اینکه کدوم یک از شماره های شما اصلی است.

مثال شما یک سیم کارت با 3 تا شماره تهیه کردید  الان می خواهید مشاهده کنید که اگر به کسی زنگ بزنی مخاطبت کدوم شماره رو مشاهده می کنه این کد رو میگیری میشه مانند فرمت زیر:

تنظیمات تماس و پیام در دستورالعمل سیم کارت بین المللی:

بعد از انداختن سیم کارت داخل گوشی حتما سیم کارت رو اگر گوشی شما 2 سیم کارت است سیم 1 بذارید
 
توجه: روی شماره استونی در ایران فقط دریافت کننده پیام از خطوط خارجی در ایران حساب کنید تماسش کلا در ایران و از خطوط ایران عشقیه ولی در خارج از ایران مثل بنز کار می کنه.
 
بعضی مواقع هم میشه ارسال پیام کرد یا به کسی زنگ زد از خط ایرانسل بعضی مواقع موقع زنگ زدن به شماره استونی اذان پخش میشه، بعضی مواقع هم اتصال برقرار میشه، از خطوط همراه اول یا رایتل میبینید حتی زنگ نمی خوره و مستقیم به صندوق پستی وصل میشید، اینها هم به علت مشکل مخابراتی ایران است و ارتباطی به سیم کارت ندارد.
 

پس از گرفتن کد uusd بالا تماس شما قطع می شود و بعد از چند ثانیه همون شماره ای که بهش می خواستید زنگ بزنید با شما تماس می گیرد و شما نیاز است جواب بدید که ارتباط شما برقرار شود. (اصطلاحا به این نوع تماس CALL BACK یا برگشت تماس میگویند)
تماس با این خطوط به ایرانسل ، تلفن ثابت در ایران کلیه خطوط در خارج از کشور که اپراتورشون در قرار داد رومینگ بین المللی عضو باشد مقدور می باشد
همراه اول از قرارداد رومینگ در تاریخ 2020/05/01 خارج شده است و شامل قرارداد های رومینگ نیست ، لذا فعلا تماس به همراه اول به صورت ثابت امکان پذیر نیست ولی اکثر مواقع هم انجام شد.

روی این سیم کارت در ایران فقط بابت دریافت پیام های وریفای مثل پیام تلگرام ، واتساپ ، پی پال ، بایننس و بروکر و … حساب کنید و نه هیچی دیگه

دریافت پیام وریفای در دستورالعمل سیم کارت بین المللی:

قبل از پرداختن به این موضوع تاکید می کنم که اگر سیم کارتتان شارژ ندارد حتما شارژ کرده و یک تماس موفق برقرار کنید سپس برای وریفای اقدام کنید

برای استفاده در سایت یا اپلیکیشن دقت کنید بعضی از سایتها و اپلیکیشن ها ابتدا نیاز به انتخاب کشور را دارید در این مواقع نیاز نیست که شما همه شماره رو وارد کنید کشور استونی پیش شماره اش 00372 است سپس ادامه شماره وارد می کنید.

به فرض مثال: شماره ما میشه 372 که کشور استونی و 53133323 بقیه شماره.

کلیت عدم دریافت پیامک به 2 علت زیر مرتبط می باشد:

1. مربوط به سرورها سامانه ارسال کننده است.
2 . مرتبط با شبکه مخابراتی زیر ساخت کشوری است که شما در آن ساکن هستید.
 

توجه کنید که در ایران به خاطر عدم بسته اینترنتی هزینه هر گیگ اینترنت 250 دلار می شود. اینکه براتون می صرفه یا ارزونه یا گرونه رو فقط هدفتان تعیین می کند آیا رسیدن به هدفتان ارزش دارد برای هر 4 مگ اینترنت بین المللی 1 دلار خرج کنید یا خیر.

توجه : تا زمانیکه در ایران هستید پیشنهاد میدهم اصلا قصد امتحان کردن اینکه اینترنت سیم کارت کار می کند یا خیر نداشته باشید چون هر مگ 0.25 دلار برای شما هزینه می اندازد که میشه هر 1 دلار = 4 مگابایت اینترنت و به محض اینکه یه صفحه اینترنت باز کنید یا از قبل برنامه هایی داخل گوشیتون باز باشد به سرعت  شارژ اولیه یا حتی اگر شارژ زیادی داشته باشید تمام می شود.

از اینترنت سیم کارت بین المللی knight sim برای سفر اروپایی یا استفاده در کشور ترکیه یا برخی از کشورهای آسیایی و آفریقایی و آمریکایی و استرالیایی میتونید استفاده کنید.

با توجه به بودجه و نیازتان ابتدا میزان شارژ را از فروشگاه سایت تهیه و سپس بسته مورد نظرتان را فعال کنید.

شرایط فعال نگه داشتن و تمدید سیم کارت بین المللی:

سیم کارت استونی از آخرین برای که شارژش کنید یا باهاش به کسی زنگ بزنید یکسال فعال می مونه.

حتما موقع خرید یادآوری برای خودتان داشته باشی و ما هم سعی می کنیم به شما از طریق ارسال پیام متنی و صوتی یاد آوری کنی.

اختلال در عملکرد سیم کارت بین المللی:

هر از گاهی مشکلات زیر ساختی مخابراتی باعث میشه شما نتونید از خدمات سیم کارت بین المللی در ایران استفاده کنید این امر یک اتفاق طبیعی است، سیم کارت بین المللی وابسته به خدمات محلی هر کشوری است یعنی شما با این سیم کارت وارد هر کشوری که بشید از خدمات اون کشور استفاده می کنید، در ایران از دکل و پورت ایرانسل استفاده میشه

به تصویر زیر دقت کنید تا بهتر درک کنید

همانطور که مشاهده می کنید در کشوری مثل هندوستان با چندین اپراتوری قرارداد داره و شما می توانید از خدمات هر کدام استفاده کنید در کشور عراق 2 تا اپراتور داره ولی در ایران که با خط زرد مشخص کردم فقط با ایرانسل قرارداد داره لذا هر زمان که در ایران برای دکل های ایرانسل مشکلی پیش بیاد شما نمی توانید از خدمات سیم کارت بین المللی نایت سیم استفاده کنید.

دستورالعمل سیم کارت بین المللی knight sim گوشی های اندرویدی:

دستورالعمل سیم کارت بین المللی knight sim و گوشی آیفون دو سیم کارته

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد مورد نیاز علامت گذاری شده اند.*