وریفای لوگوی33

حساب بین المللی پرداختی Wise

سوالات متداول:

وریفای برتر قدیمی ترین مجموعه در حوزه وریفای و احراز هویت پلتفرم های بین المللی و ارائه خدمات برای دور زدن تحریم های ظالمانه است . کافی است به اولین پست های کانال تلگرام وریفای برتر در سال 1400 مراجعه کنید تا متوجه شوید وریفای برتر بنیانگذار این نوع و این سطح از خدمات در سراسر ایران و حتی جهان میباشد .اطلاعات روی مدارک هویتی از جمله آیدی نامبر و بارکد ها و … به دو روش تصادفی یا الگوریتمی تولید میشود. سایر افراد به دلیل این که صرفا یک کپی برداری ناشیانه از خدمات وریفای برتر هستند از اطلاعات تصادفی برای تهیه مدارک هویتی استفاده میکنند که در صورت آپدیت سامانه های وریفای احتمال ریجکت شدن چنین مدارکی بالا است.وریفای برتر اولین مجموعه ای است که با رعایت الگوریتم های اختصاصی هر کشور مدارک فیزیکی احراز هویت رو در بالا ترین کیفیت ممکن فراهم کرده است.

وریفای برتر علاوه بر رعایت الگوریتم های طراحی مدارک ، بالاترین کیفیت چاپ مدارک فیزیکی را هم ارائه میکند. با کیفیت ترین و گران ترین دستگاه چاپ را تهیه کردیم که در ایران تا بحال 12 دستگاه از این مدل وارد شده است. کیفیت مدارک وریفای برتر با سایر مجموعه ها قابل قیاس نیست همانطوری که هیچ موقع گوشی آیفون رو با طرح آیفون مقایسه نمیکنند.

 مدارک فیزیکی با مشخصات و چهره خود کاربر و خریدار صادر میشود و یا در صورت تمایل کاربر با چهره یکی از بستگان و دوستان خریدار هم میتوان مدارک را صادر کرد. همچنین اسم و اسم خانوادگی روی مدارک میتواند اسم واقعی خود کاربر باشد و یا اسم خارجی به دلخواه کاربر. در رابطه تصویر روی مدارک با توجه به این که سایت تحریم کننده بعدا ممکن است ویدیو سلفی با مدارک درخواست کند حتما باید از چهره خود کاربر یا یکی از بستگان و آشنایان در دسترس، استفاده شود. به همین دلیل است که وریفای برتر خرید اکانت آماده را توصیه نمیکند. زیرا معلوم نیست با چهره چه فردی احراز هویت شده است و ممکن است فرد مورد نظر در دسترس نباشد.

وریفای برتر امکان وریفای با تمام کشورهای مجاز را فراهم کرده است. همچنین بسته به سایت مورد نظر بهترین کشور ها را برای احراز هویت به کاربر معرفی و پیشنهاد میکنیم و در نهایت انتخاب کشور و لوکیشن وریفای با خود کاربر است.

خیر شما از آیپی هر کشوری که در سایت تحریم کننده مجاز است میتوانید استفاده کنید . همچنین در صورت نیاز میتوانید آیپی ثابت اختصاصی کشور مورد نظر را از وریفای برتر تهیه کنید.

فرآیند طراحی و چاپ مدارک حدود 2 الی 3 روز بسته به تعداد سفارش های در حال پردازش زمانبر هست. طراحان وریفای برتر بیشتر بر روی کیفیت مدارک تمرکز کرده اند در عین حال تمام تلاششان را میکنند تا در سریع ترین زمان ممکن سفارش ها انجام شود.

مسدودی حساب میتواند دلایل زیادی داشته باشد. برای مثال اگر یک فرد با هویت آلمانی به ایران بیاید و با آیپی ایران در سایت تحریم کننده فعالیت کند احتمال مسدودی حساب هست علی رغم اینکه ملیت خارجی دارد. وریفای برتر نکات امنیتی لازم را به شما آموزش میدهد تا با کمترین ریسک ممکن به فعالیت خود بپردازید و حتی اگر نیم درصد مشکلی پیش آمد شما تنها نیستید و کارشناسان وریفای برتر تمام تلاش خود را برای رفع مسدودی حساب انجام خواهند داد.

بعد از ثبت سفارش ، اطلاعات مورد نیاز برای آماده سازی مدارک فیزیکی از شما اخذ خواهد شد و متناسب با همان اطلاعات ، مدارک مورد نیاز برای وریفای و احراز هویت صادر خواهد شد. بعد از آماده سازی مدارک ، با راهنمایی و آموزش آنلاین و قدم به قدم پشتیبان های مجموعه وریفای برتر ، فرایند وریفای و احراز هویت در سایت و پلتفرم مد نظر شما انجام خواهد شد.

حساب wise یک حساب بانکی است که شما با افتتاح این حساب، به شبکه انتقال ترنسفروایز (نام جدید: وایز) متصل می­‌شوید. شبکه انتقال TransferWise در واقع یک سیستم انتقال پول جهانی است. سیستم انتقال پول ترانسفروایز توسط کریستو کارمن و تاوت هینریکس راه اندازی شد. این دو دوست که اهل استونی هستند در سال 2011 شبکه جابجایی ارز جهانی wise را خلق کردند.

شما با استفاده از این شبکه هوشمند به راحتی می­توانید انتقالات مالی خود را انجام دهید. جهت بهره­مندی از سیستم انتقال ترانسفروایز، نیاز به افتتاح حساب wise دارید. این شبکه انتقال، سازگار با مسترکارت‌ها و سایر کارت‌های بانکی است؛ علاوه بر این امنیت بالایی را نیز برای معاملات شما فراهم می­کند. از دیگر مزایای داشتن حساب wise پرداخت کارمزد بسیار کمی برای جابجایی­‌های مالی می‌­باشد.

سوالات متداول درمورد افتتاح حساب بین‌المللی وایز Wise

بله، البته در صورتی که از خدمات وریفای برتر برای چنین کاری کمک بگیرند؛ در غیر این صورت به دلیل وجود تحریم‌های مالی پاسخ به این سوال منفی است.

پاسخ به این سوال متناسب با نوع حساب مورد نظر شما متفاوت بوده و برای دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.

بله پس از افتتاح حساب، در صورت نیاز می‌توانید از خدمات ما برای شارژ حساب خود کمک بگیرید.

سفارش افتتاح حساب‌ها نهایتا تا 1روز کاری پس از ثبت سفارش انجام می‌گیرد.

بله، حساب کاملا با اطلاعات شخصی و هویتی شما ساخته خواهد شد.

وایز چگونه کار میکند؟

یکی از مشکلات موجود در روش­‌های رایج و قدیمی انتقال پول بین دو کشور، هزینه تبدیل ارز است. شبکه Wise با تمرکز بر این مشکل سیستم‌­های انتقال مالی، راه حل جالب و مناسبی را پیش روی شما می­‌گذارد.

برای درک بهتر این موضوع روشی که در سیستم­های انتقال موجود، در حال انجام است را بررسی می­کنیم. فرض کنیم شما قصد دارید مقداری از سرمایه پولی خود را به صورت دلار، به حساب فردی در کشوری دیگر به صورت یورو واریز نمایید. در صورت استفاده از سیستم­‌های رایج انتقال پول، شما علاوه بر هزینه‌‌های حواله باید هزینه تبدیل ارز را نیز پرداخت نمایید.

اما با داشتن یک حساب wise در شبکه ترانسفروایز، دیگر شما نیازی به پرداخت هزینه تبدیل ارز نخواهید داشت. بدین صورت که شما میزان دلار (یا هر ارز دیگر) مدنظر در کشور خودتان (غیر از ایران) را به سیستم Wise می‌­دهید و این سیستم معادل یورو مبلغ واریزی شما را به حساب مقصدی که تعیین کردید واریز می‌کند.

در این حالت شما پولی از کشور خود خارج نکرده­‌اید و تمامی انتقالات توسط شعب ترانسفروایز در کشورهای مختلف انجام گردیده­ است.

در واقع شما پول مدنظر را به حساب wise خود واریز می کنید، ترانسفروایزِ کشور شما آن را تایید می­کند. سپس ترانسفروایزِ کشور مقصد، معادل پول واریزی شما را به حساب wise شخص گیرنده واریز می نماید.

مدت زمان انتقال پول با حساب بین المللی Wise چقدر میباشد؟

یکی از فاکتورهایی که یک سیستم مالی جهانی را متمایز می­­کند، زمان است. افراد تمایل دارند تا انتقال ارز خود را در سیستم­‌هایی انجام دهند که کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای انجام خواسته آن‌ها صرف کند.

شبکه انتقال ترانسفروایز این اطمینان را به کاربران خود می­دهد تا با صرف زمان بسیار کمی، انتقالات مالی حساب wise خود را انجام دهند.

به طور معمول انتقال در شبکه ترانسفروایز بیش از 1 روزکاری طول نخواهد کشید، اما این نکته را باید در نظر گرفت که نوع حساب بانکی، کارت بانکی، ارز موردنظر و کشور مبدا و مقصد عواملی هستند که در مدت زمان جابجایی تاثیرگذار خواهند بود.

مزایای استفاده از حساب بین المللی Wise چیست؟

کاربرانی که از سیستم wise برای انتقالات ارزی خود در سطح جهانی استفاده می­‌کنند، مزایایی مانند موارد زیر را نیز بدست می‌­آورند:

  • 1- کارمزد انتقالِ وجه خیلی کمتر نسبت به هزینه­‌های انتقال در بانک­‌های مطرح جهانی
  • 2- اطلاعات شفاف و واضح از هزینه های انتقالی که در این سیستم پرداخته می‌شود.
  • 3- داشتن این امکان که ظرف ۲۴ ساعت انتقال وجه در مسیرهای اصلی با مبدا انگلستان و اروپا را انجام دهید.
  • 4- تمامی انتقالات در بستر اینترنت و به صورت آنلاین انجام می­شود.
  • 5- تضمین امنیت این سیستم توسط سازمان نظارت بر فعالیت­‌های مالی جهانی انجام می­شود و مورد اعتماد بیش از 3­ میلیون نفر در جهان است.
  • 6- پول کاربران مستقیما به حساب گیرنده واریز می­شود.
  • 7- این سیستم برای انتقالات ارزی شخصی و تجاری مناسب است.
  • 8- امکان برداشت و انتقال موجودی حساب پی پال به وایز
  • 9- حساسیت بسیار کمتر نسبت به سایر حساب‌های مالی نظیر پی پال، اسکریل و نتلر
  • 10- مناسب فعالین سایت های فریلنسری و فریلنسرها
  • 11- امکان خرید در سایت های خارجی نظیر دیتاسنترهای خارجی (مثل هتزنر و AWS)

برای انتقال وجه وایز به چه اطلاعاتی نیاز است؟

در شبکه وایز فردی که حساب wise دارد، تنها شماره تلفن و ایمیل شخص گیرنده‌ی ارز را باید وارد نماید. سیستم wise به شخص گیرنده اطلاع می­‌دهد که شما به حساب wise آن مبلغی واریز کرده‌­اید. بنابراین گیرنده به راحتی می­تواند پول را از حساب خود برداشت نماید.

سیستم wise راحتترین روش انتقال را به کاربران خود ارائه می‌­دهد.

شبکه وایز که دیرزمانی از حضور آن در سیستم انتقال پول جهانی نمی­گذرد، در حال حاضر 600 کارمند دارد. میزان انتقالات در بستر این شبکه بیش از 800 میلیون یورو به صورت ماهانه می­باشد. پیش‌­بینی می‌شود سیستم Wise روز­به­روز رشد کرده و توسعه یابد.

سوالات متداول حساب بین المللی Wise

باتوجه به اینکه Wise از قوانین ایالات متحده پیروی می‌کند و به ایرانیان خدمات ارائه نمی‌دهد، بنابراین لازم است از آیپی ثابت غیر ایران استفاده کنید. در این زمینه پس از ثبت سفارش کارشناسان مجموعه به طور کامل راهنماییتان خواهند نمود. ارتباط با پشتیبانی

بله شما می‌توانید پس از وریفای در بایننس توسط حساب wise توسط وایزکارت خود به واریز و برداشت در این صرافی بپردازید.

اکانت پی پال یک کیف پول الکترونیکی است؛ در حالیکه وایز به نوعی یک صرافی است که به صورت به صرفه و هوشمندانه مبالغ را به سراسر دنیا انتقال می‌دهد. اکانت اسکریل، نتلر، پایونییر و … نیز مشابه حساب پی پال هستند.

قطعا کسی که وایز دارد دیگر نیاز به پی پل ندارد!

شما می‌توانید از طریق 21 ارز مختلف به حساب wise خود پول اضافه کنید. از جمله این ارزها می‌توان به AUD، BGN، BRL، CAD، CHF، CZK، DKK، EUR، GBP، HRK، HUF، JPY، MYR، NOK، NZD، PLN، RON، SEK، SGD، و USD.

شما قادر به نگهداری بیش از 50 ارز در حساب wise خود هستید. شما می‌توانید پول خود را در حسابتان با نرخ واقعی به ارزهای مختلف تبدیل کنید. همچنین با استفاده از جزئیات حساب خود می‌توانید از افراد دیگر، به صورت ارز دلخواه خود پول دریافت کنید.

  • AUD از هر حساب بانکی در استرالیا
  • CAD از هر حساب بانکی در کانادا
  • یورو از هر حساب بانکی در جهان که با یورو است
  • پوند از هر حساب بانکی در بریتانیا یا توسط SWIFT
  • NZD از هر حساب بانکی در نیوزیلند
  • MYR از هر حساب بانکی در مالزی (فقط برای حساب های شخصی موجود است)
  • PLN از هر حساب بانکی در لهستان (در حال حاضر مجبور شدیم کاربران را از دریافت جزئیات حساب PLN منع کنیم)
  • SGD از هر حساب بانکی در سنگاپور
  • USD از هر حساب بانکی در ایالات متحده، یا به وسیله SWIFT از برخی کشورها
  • RON از هر حساب بانکی در رومانی (فقط اگر ساکن منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس، ایالات متحده، کانادا، استرالیا یا ژاپن باشید)
  • HUF از هر حساب بانکی در مجارستان

اگر قصد دریافت پول از دیگران به صورت این ارزها را دارید کافیست یک موجودی با ارز مورد نظر خود ایجاد کنید. بعد از آن جزئیات حساب را در اختیار دوستان، شرکت یا مشتریان خود قرار دهید تا بتوانند برای شما پول ارسال کنند.

جهت وریفای: ( تاییده آدرس ، سیمکارت بین المللی ، مدارک )

  • کلیه افرادی که در کشورهای تحریم نظیر ایران قرار دارند و به دنبال نقل و انتقالات مالی ساده و بدون مرز هستند.
  • افرادی که کسب درامد دلاری دارند.
  • کلیه افرادی که به عنوان پیمانکار در کشورهای دیگر نظیر عراق، سوریه، ونزوئلا و سرتاسر دنیا فعالیت می‌کنند و جهت انتقال درامد ارزی خود (به ایران یا سایر کشورها) با چالش مواجهند.
  • کلیه افرادی که از حساسیت‌های حساب های خارجی نظیر پی پال، اسکریل، نتلر و … رنج می‌برند و به دنبال گزینه‌ای مطمئن برای همیشه هستند.
  • کلیه افرادی که قصد ارسال وجوه به خارج (یا داخل) کشور دارند و از کارمزدهای بالا خسته شده‌اند!
  • کلیه صرافی های اینترنتی یا حضوری که به ارسال و دریافت حواله می‌پردازند.
  • کلیه افرادی که موجود پی پال لیمیت و مسدود شده دارند و قصد برداشت وجه خود را دارند.
  • کلیه افرادی که به دنبال خریدهایِ اینترنتیِ ساده در مسافرت‌های خود هستند.

کارشناسان مجموعه با شما از طریق تلگرام ارتباط گرفته و موارد لازمه را با شما هماهنگ کرده و برای افتتاح حساب وایز شما اقدام می‌نمایند. پس اتمام فرایند حساب وایز به شما کاربران گرامی تحویل می‌گردد.

انتقال وجه به 80 کشور

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد مورد نیاز علامت گذاری شده اند.*